خداحافظی موقت
خداحافظی موقت

سلام بچه ها.شمام به این مشکل پی بردین که هر وقت وبلاگ رو باز میکنین یه وبلاگ مزخرف دیگه باز میشه؟؟؟

دیگه اعصاب مصاب نموده براموناگه تونستین این مطلبو بخونین و اون وبلاگ مزخرف نیومدمیگیم که  ایشاا... بعد امتحانات مزخرف که قراره امسال زود تر هم شروع شه، باز مطلب میزاریم و شما نظر میدین و خلاصه میترکونیم وبلاگو باهم.بعله دیگه در آرزوی موفقیت در این امتحانات مزخــــــــــــــــــــــرف برای شما دوستان گرامی

(آره میدونیم خیلی مزخرف،مزخرف کردیم)

دیگه حس میکنیم باید خداحافظی کنیم اگه کاری ندارین دیگه بابای تا بعد امتحانات مزخـرف اردیبهش ماه



نظرات شما عزیزان:

ساعت11:46---8 خرداد 1392
سلام hadisجون چرا به من سر نمیزنیپاسخ:آخ ببخشید این روزا امتحان داریم سرمون شلوغه.چشم الان اومدیم.

SHAHIN
ساعت2:16---19 ارديبهشت 1392
سلام به دوستای گلم.ممنونم که به من سرزدیدومهمتراینکه برام نظرگذاشتیدشماهم وبلاگ جالبی داریدامیدوارم بازم شماروتوی وبم ببینم وهمینطور باید عذرخواهی کنم اگه اومدیدونتونستید نظربزاریدمنم برای همین دیررسیدم خدمتتون فکرنمیکردم نظری ثبت بشه راستش منم بااین مشکلات دستوپنجه نرم میکنم امابهرحال الان تاحدودی مشکلات برطرف شده وامیدوارم دیگه پیش نیاد...باآرزوی بهترینهـــا برای شما
پاسخ:ممنون که بهمون سر زدین.بله یه چند وقتی مشکل داشت که الان خوب شده.چشم حتما بازم بهتون سر میزنیم ولی شما هم وبلاگ مارو یادتون نره هااا. شاد باشید.


رها
ساعت16:37---15 ارديبهشت 1392
آرههههههههههههههههههههههههههه

رها
ساعت17:13---12 ارديبهشت 1392
من نمیخوام امتحانا شروع شهههههههههههههههههههههههههپاسخ:خوو ما هم نمیخوایم.اما اگه شروع شد زود تموم شه بیایم پا نت به پست گذاریمون ادامه بدیم آهان اگه معلما سوالارو میدادن چقد خوف میشد =))

ساعت17:55---11 ارديبهشت 1392
عزیزم چرا...

برای من که باز نشد.....

ایشالا که امتحاناتتو خوب میدی...و موفق باشی...برای منم دعا کن
پاسخ:آره یه چن وقتیه درس شده. ممنون ایشاا... شمام امتحاناتتو خوب میدی


ViDa
ساعت2:09---3 ارديبهشت 1392
سلام دوست عزیز خسته نباشید وب خوبی دارین اگه به اینترنت بدون فلتر نیاز دارین خوش حال میشم درخدمتتون باشم وی پی ان و سا کس با سرعت بالا و قیمت مناسب و ارزون میتونی امتحان کنی کافیه ایمیلمو که برات گذاشتم اد کنی یا آی دیمو اگه فلتر شک ن خواستی خبرم کن سرعتشون خیلی بالاست و قطعی هم نداره سرور پرقدرت دارم پشتیبانی هم داره در صورت مشکل 24 ساعته هستم منتظرتم بای
کریو وی بی ان هم دارم بسیار عالیه


ID : vpndez_best


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 30 فروردين 1392برچسب:,

] [ 21:52 ] [ hadiseh & narges ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه